duminică, 4 septembrie 2011

Only ♥ you

Mrs Weasley.1000 de oameni n-au puterea ta! 1000 de inimi n-au mangaierea ta! 1000 de suflete n-au alintul tau! 1000...nu sunt tu ♥! Numai tu ai puterea de a fi langa mine cand nimeni nu-i de partea mea,atunci cand sunt singura intr-o lume atat de complicata. Inocenta ta ma face sa ma simt in siguranta,atunci cand sageti de ura vin spre mine. Mangaierea ta ma linisteste,atunci cand sunt ingrijorata. Numai tu ma faci sa cred ca nimeni nu-mi poate face nimic. Si spun DA! E adevarat! Totul e magie! Pur si simplu ma scufund in vise,dar el,ingerul pazitor e langa mine. Si poti sa spui orice,ca el ma apara. E mereu de partea mea si-mi tine inimioara in cutia magica! Unde nu umbla nimeni...si e parata ca si mine. E in siguranta! Numai tu...numai tu  poti fi atat de bun. Si poate ca visez...acestea se intampla in mintea mea? Sunt in pericol? Daca e adevarat pot scapa? Doar el ma poate salva,doar puterea lui...doar mangaierea lui...doar alintul lui...Doar el! Ingerul meu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu