joi, 29 septembrie 2011

Doar eu :]

Imgp4487_168057951_large
  1. Nu`mi place sa imi spui [pa!] Nu uita - asta e replik mea !
;x plαng ιn ħoħotє dє rαs , dαy єvєrydαy . αuzι bєy.[ !? ]. ħєy ! '
Decat sa le dau satisfactie
Celor ce vor sa ma vada cazand !
Mai bine. ma daram singura ;]
Sh`o sa cad razand ! =]
# Timpu` se scurge`n [RELUARE] . =X
) ▪Nu mai iert minciuni nu mai cred in cuvinte si doar privesc .Sunt ironica,doar pentru ca stiu ca asta ma face si mai tare. ▪
) Mi`e dor de inocenta ce caracterizeaza orice copil
Cand facem cate o prostie scapam intotdeauna subtil
Nu mi-am atribuit un rol care sa le placa.Mereu cand am fost trista am zis ca o sa treaca!
->Si sunt ironica doar pentru ca stiu ca asta ma face si mai tare .
) Am o singura prietena pe care ma pot baza.Caci stiu ca daca voi cadea ea imi va tine perna.Ea e langa mine atunci cand problemele sunt multe.Si tot ea e singura care are rabdare sa ma ascultelove struck
"T0cmai d` aia 0 s` schimbam f0aia, d` unde atata 0ptimism? Nuu` stii ca dup` s0are vne pl0aia? Sh s` anuntsa p0t0p, s` nuu`ncerci s` schimbi umbrela "
●` Regula numaruuu` unu` ` Sã n`ai incredere` in Nimeni` ! ●
" Buna " - Pff. asta era in generala. Acum e boboaca de liceu si e dementiala!
) De atâta bârfã ne-am intoxicat`.Dar ştii`?omu`nebârfit e un ratat`. •›
) da eu nu stau s`o asCult.asta ar fi culmeachatterbox` stii bine Ca.nu`mi pasa de ce ziCw` lumea :X"
[♥] Avem o miee de vise .[♥].
♥ > Daca mama nu ne-a facut surori a stiut de ce.pentru ca Dumnezeu ne-a facut cele mai bune prietene!> ♥
• N`am averi . am doar prieteni . Care ma` suna` sa`mi spuna : " Ai grija` de tine, bah`,te pup, noapte` buna ! •
Nenorocita La Propriu, Nebuna La Figurat, Irascibila Cateodata, Ironica De Placere, Ipocrita De La Mama Natura
Sa poti sa fii acelasi cand totul e schimbat! Sa poti sa fii indiferent cand totul te-a marcat!
Prietenia este ca relatia dintre mana si ochi. Cand mana se raneste, ochii plang. Si cand ochii plang, mana le sterge lacrimile.""Va iubesClove struck"

Un comentariu:

  1. Aceasta este o mărturie despre munca bună a unui bărbat care m-a ajutat să-mi fac din nou căsătoria. Soția mea a urât brusc sexul, am încercat toate metodele, nici o muncă a devenit atât de rău încât a trebuit să se mute cu copiii la 12 ani și 3 luni de căsătorie. A trebuit să caut ajutor în afara cutiei, Într-o zi credincioasă, în timp ce navighez pe internet, căutam soluție Am întâlnit o serie de mărturii despre acest anume vrajitor numit DR.WEALTHY Unii oameni au mărturisit că i-a adus Ex înapoi, unii au mărturisit că poate arunca o vrajă pentru a opri divorțul. Etc. A fost o singură mărturie pe care am văzut-o, fiind vorba despre o femeie numită Maria Jose din Atlanta, SUA, care a mărturisit despre modul în care DR.WEALTHY și-a readus soțul în mai puțin de 72 de ore, ceea ce m-a atras intriga. După ce am citit toate acestea, am decis să încerc DR.WEALTHY să încerc să-l contactez și i-am explicat problema mea. În doar 6 zile, soția mea nu s-a întors doar la mine, dar acum iubește sexul și nu se mai sperie de el. DR.WEALTHY este într-adevăr un om talentat și nu voi înceta să vorbesc despre el pentru că este un om minunat. Dacă aveți vreo problemă și căutați o casetă de vrajă reală și autentică pentru a rezolva această problemă pentru dvs. DR.WEALTHY este răspunsul la problema dvs.
    Iată contactul său .. wealthylovespell@gmail.com sau +2348105150446

    RăspundețiȘtergere