luni, 19 septembrie 2011

:)...

cute, girl, light, softtoy, teddy - inspiring picture on Favim.comIti place asa? Asa cum decurg acum lucrurile?
Credeam ca esti sensibil ( in spatele a ceea ce vrei sa pari defapt) , credeam ca vrei mai mult de la o relatie , mai mult si...mai frumos.
Iti place ignoranta in care traim? Ignoranta este de fapt negare mascata, refuzul de a accepta realitatea si speranta ca daca ignori ceva ce nu-ti convine nu te va afecta deloc.
Iti place sa crezi ca esti indiferent cand , stim amandoi prea bine , nu esti.
Iti place ideea ca vom fi candva impreuna dar totusi iti place prin ce trecem acum , aceasta perioada in care ne prefacem ca nu ne pasa, ca nu ne vrem unul pe altul, ca "s`a terminat" ( sau nu.. ) .
E normal sa fie asa?
Ne consideram inteligenti... Daca esti inteligent ar trebui sa fii capabil sa creezi mai multe situatii in care sa fim fericiti, nu mai putine.
Ne e frica sa iubim?
Nu ne este frica de ceea ce intelegem, ci de necunoscut. Daca stii despre ceva ca este periculos il poti evita, nu mai ai teama fata de acel lucru. Ti-e frica de o plita incinsa? Evident ca nu, stii ca nu e bine sa o atingi si o eviti.
Ne evitam? De ce o facem? Nu trebuia sa fie asa...
Mi`ai promis ca o sa fie bine , mi`ai promis ca vei fi langa mine, orice ar fi. Ai promis! Nu vreau sa ajung sa ma plang ca am crezut in cuvintele tale, dar chiar am crezut! Deci, nu ma dezamagi. Nu si tu !
Stii prea bine cat timp am crezut in tine, in noi. La cati am renuntat pentru tine, pentru noi.
Stiu si eu cate ai facut tu pentru mine, pentru noi. Si iti multumesc. Tie, noua :)
Stii ca niciodata nu am crezut in ce a spus lumea. Ok .. poate doar o singura data. Dar a trecut. Asa cum am trecut si eu peste greselile tale. Insa de ce trebuie sa continuam gresind?
Pentru mine deja nu mai exista ideea de „a pierde” . nu te voi pierde. Stii asta! Indiferent cat de greu imi va fi, voi lupta in continuare . dar oare pana cand? si pentru ce? Ti-ai pus vreodata intrebarea „ Cat va mai fi dispusa ea sa ma astepte sa ma schimb?”
Iti place perioada asta, neutra, lipsita de culoare, lipsita de lumina, lipsita de viata, lipsita de.. noi ?
Iti place perioada asta, plina de intuneric, plina de ignoranta, plina de indiferenta?
Uitam ca opusul dragostei nu este ura, ci indiferenta. Asta vrem noi? Pentru asta am luptat pana acum? Pentru opusul a ceea ce ne dorim amandoi?
Indiferenţa este cea mai puternică forţă din univers. Ea face tot ce atinge lipsit de sens. Iubirea sau ura nu au nici o şansă împotriva ei.
In curand, voi inceta sa mai lupt pentru tine, pentru noi. Iar in curand poate insemna azi, maine sau peste un an . aici totul de depinde de tine.
Eu sper doar ca nu mi-am pierdut un an din viata asteptand sa te schimbi, iar apoi sa dam cu piciorul in tot, tocmai cand devenise mai frumos, mai sentimental, mai...cum am vrut mereu.
Asa ca, daca iti mai doresti ceva de la mine, de la noi, e timpul pentru o schimbare radicala in viata ta. E timpul sa realizezi ca trebuie sa te maturizezi cu adevarat . Chiar daca eu sunt considerata cea "imatura" in relatia noastra, asa "imatura" am stiut sa ma fac iubita. Tu insa, ai stiut sa ma indepartezi prin „maturitatea” de care ai dat (sau nu) dovada.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu